dijous, de juny 26, 2008

Tibia i jo

Un dels motius que em va dur a jugar en xarxa, va ser el fabulós joc Age of Empires, en la seva segona edició Age of Kings. Vaig descobrir que diferent és jugar contra la màquina en comptes de contra unes màquines de jugadors. D'aquí la meva salutació a aquell gran clan que vam fer, los GM (el nom era entre Guerreros de la Muerte o General Motors). Fins i tot vaig fer un esborrany de pàgina web, quins temps aquells!. Fins i tots ens vam descarregar la seqüela des de una dreça IP d'un americà, en angles a 56kb durant un cap de setmana sense tarifa plana, com les d'ara.
Del AoE, vaig passar al Tibia, un joc al que em va viciar el meu cunyat. Amb poc temps va causar furor per tot el poble els crios jugaven a Tibia, i vaig tenir fins i tot una oferta per 300€ pel meu personatge, ....que tonto vaig ser de no vendre´l.
Com totes les modes, son efimeres, i la gent es va passar al Conquer Strike,al Mu online, al Lineage 2, al Wow, alguns dels quals també vaig provar, amb millors gràfics, mes 3D, en comptes del 2D en visió rara del Tibia.
Vaig seguir sent fidel al meu personatge de Tibia, i desprès d'alguna etapa de deixadesa, d'altes de molt frikisme,de ser vilment assassinat, en fi puc dir que continuo jugant i ahir vaig arribar a pujar de nivell magic (ML) fins a 7, que per un Knight esta força be.
Estava tant content que em vaig fer una foto, i vaig quedar molt afavorit.
Tibia Rules!