dissabte, de juny 14, 2008

Premi

Suposso que he d'estar orgullós, malgrat no ser el dia de l'orgull friki, ja que em van donar fa uns dies, un premi per ser el friki preferit de l'Alba, encara que no se si és per ser friki o pels llibres que va guanyar amb el campionat d'Scrabble. Dons malgrat fa dies que n'era conscient, fins avui no m'he decidit de portar-lo a casa, i aquí el teniu:
Doncs ara ja puc fardar una mica, i tot seguit us explico de que va tot això, o sigui el copy/paste de torn.

Les normes son estes (entre parentesis i cursiva lo que diu ella, eh?) (jo ho possare en negreta ves):

- En rebre lo premi, s'ha d'escriure un post i mostrar el premi (ja ho he fet, i m'ha tret d'un apuro, que feia dies que no actualitzava....) (jo tampoc fa tant, però si: tocava), indicant el nom del blog o web de qui te'l regala, i enllaçar-lo al post d'aquest blog o web que et nombra guanyador ( o sigui, lo que ja he fet, no?, he dit que es de part del Yeti i per si de cas, l'enllaç el repetixo aqui) (això de copiar l'enllanç al yeti tindrà punts extres?) (per si no ho sabeu, apreteu la paraula "aqui", ok?) (si això mateix).

- Escollir un mínim de 7 blogs que creguis que brillen per la seua tematica i/o disseny. Escriure los seus noms i els enllaços. Avisar-los que han estat premiats amb el premi "BRILLANTE WEBLOG" (que bueno, això serà lo mes dificil, escollir-los... per cert, a mi el nom del premi em sona a producte de neteja, no se) (si és molt xungu triar... i lo del nom imagina que fos Mr Proper encara seria mes sonat)

- Com a opció, se pot exposar el premi amb orgull i tal, posant un enllaç i altres floritures. (ash la primavera)

A vore, ara vé la dificil feina de decidir-me.... es que tampoc sé si se pot repetir algu que ja el tingui, de fet, no se ni qui el te ni qui el deixa de tenir, pero bueno..... (...tornar-los quedar lleig oi?)

Vaig a dinar desprès els penjo... si vols un mentrestant dino demana :)