dissabte, de juny 14, 2008

And the Brillantes go to:



No vinc pas ara de dinar, però és quan he pogut posar-me una mica:

Brillante al blog de la persona que conec amb mes blog, metrofotoblogs, pàgines de poesia i d'altres tipus que conec, i amb diferencia amb qualsevol altre: Encauats (no pot venir a recollir el premi per que te un virus a l'ordinador).
Brillante per tots aquestos anys de lluita contra corrent, per aguantar al seu germa (espero que el Jordi no ho llegeixi... Jordi:és broma), per ser com ets, per haver aconseguit ser molt mes constant amb el teu bloc: Les Coses a dir de la Mònica (no pot venir a recollir per estar de Congrés).
Brillante per que va ser un bon intent, però a veure si ara amb els premis aconsegueix tirar-se endavant: Vol que li contin un conte (tampoc poc venir pel mateix virus).
Brillante per que te valor comprar-se un Subaru, tenir una novia a Asturies, jugar al Guitar Hero, i per que l'he vist créixer com persona i com friki a Juanlu (si no ve és que deu ser a Port Aventura).
Arribat a aquest punt voldria dir que estic molt indignat amb l'Alba per que no es val monopolitzar el donar premis a la gent que tinc jo als meus vincles, us ho valeu i ho sabeu. Així que no dona mes Brillantes i passo a donar els Cafetonets frikis:


Ja se que no te el disseny del Brillante..però a que mola :D?. Com funcionen els premis Cafetonets frikis? .... molt fàcil vens al meu bloc, (no poso link per que ja estàs) i et còpies la imatge by the face i m'ho fas saber signant al darrer comentari.

La resta de links que tinc al meu petit directori, crec que son molt dignes, fins i tot massa per mi, com per anar donant premis frikis; però com no vull trencar el ritme de donar 7 Brillantes atorgaré els 3 que falten al mes pur estil tongo. Agafaré la fletxa de "bloc següent".
Brillante per que m'ha agradat el quadre que te com entrada i pel seu nom i per lo dificil que és trobar de casualitat un bloc en català : El camí a Itaca
Brillante per que no tinc ni idea de que va, però ves per on el destí potser cruel, i per la internacionalitat de la xarxa, i per que no tinc ni idea de malai i el seu nom m'ha molta a: Official FiQ a.k.a Piduih
Brillante per ser una persona honesta i "frentera", per ser fan dels Simpsons (per això sols ja ho mereix), per que Bucamaranga ha sortit campió aquest any: FLS Lo mejor del mundo

Felicitats a tots els guanyadors, vinguin o no a rebre el seu premi.

6 comentaris:

QU4TRE ha dit...

Xavi, pensava que eres un dels meus alumnes que anava de conya. Acabava de crear el meu primer bloc (feia uns minuts) i em dones un premi, tio... Sempre he dit que sóc una xica Almodovar = friki,o el que és el mateix, una big woman per tamany, edat i coses singulars que em passen. B77

xavi ha dit...

Iep, moltes gràcies per passar-te pel Cafè, no m'ho pensava pas que vinguessis. Pots veure que hi ha de tot una mica, gràcies per l'enllaç, i suposo que en mig de tant d'art el Brillante desentona una mica :D

j µ a n l µ ha dit...

;) No tengo un discruso preparado, este premio me ha pillado de sorpresa...

Gracies que dirien a Asturies.

Xavi ha dit...

Jajaja, Juanlu...serà que aquí no es diu gràcies també...mira que estàs asturitzat :D

Anònim ha dit...

Estimat Xavi, jo ja tinc el premi Cafetonet Friki. Moltes gracies per tot! I felicitats a tots els premiats!

Mònica Amorós i Gurrera ha dit...

Sempre em sorprens... i dos dies curtcicuitada després del congrés em trobo el teu missatge i el teu premi. Vaja, gràcies per pensar en mi, tot i què darrerament m'he penjat bastant d'escriure al bloc, el final de curs ja ho té això...

Felicitats als premiats, no sé si ens ho mereixem o no, però sempre és divertit rebre un premi.