dimecres, de juny 04, 2008

Lo important és participar


Fa uns dies vaig rebre una revista on informava, sobre la posició que tenia una pàgina web en visites segons el ranking editat per Alexa, que deuen ser un senyors i senyores que es dediquen a contar la gent que entra als llocs. Com aquells que diuen que una manifestació son 30 mil o 6 mil. Segons aquesta gent aquest bloc, que jo tenia la sensació que ni tant sols sortiria, ocupa la molt meritòria xifra de ser el 25,464,315 del ranking. Molt o poc ...? No se lo important és que estic i que em pots llegir, o que hi ha algú que de tant en tant es mira les coses que dic, encara que sigui per casualitat. Ells mateixos ocupen el 20,592, sembla que s'ho miren mes que no pas el meu. Be lo important és participar, i enllaçant coses, doncs espero que vinguis a participar en el 2n Scrabble de les Terres de l'Ebre... mira a sota per mes informació.


1 comentari:

A la citela estan ha dit...

tens rro lo important es participar, a mi me passa lo mateix al meu, a part dalgun comentari poca solta lo demes son visites meus per a veure si man visitat.. que trist!
A per cert mos ha quedat una conversa a miges i a ver si l'acabem que ne tinc ganes.. ya saps. ;)