dimecres, d’octubre 15, 2008

Petita fustració de llengua

Suposo que la majoria heu pensat alguna vegada viure del Bambo, o del Txa Txa Txa, i no em refereixo a participar en plan Ortega Cano en "Mira quien baila", si no a viure de renta, sense fotre cop. Aquesta va ser la meva intenció quan vaig intentar per primer cop accedir a un conte de AdSense, però vaig veure massa lletra i en angès i em vaig fer enrere. Un company (que de tant en tant escriu al seu bloc), em va preguntar pel tema fa un temps i no ho vam acabar de veure clar. Ahir em va donar per concentrar-me, i a banda de que estava en castellà tota la explicació (cosa que em resulta mes fàcil que en angès), em vaig decidir de provar, ja que possats a fer un bloc, potser fins i tot em feia ric amb aquestos anuncis.
Vaig omplint totes les dades que em demanen, relativament facilet, i responent algunes preguntes, una d'elles era amb quin idioma estava escrit el meu bloc; no vaig trobar el català que ja dius ummm, però mira un fa el ull gros i com que no hi ha l'opció d' Altres, no em va quedar mes remei que dir "Español", mes que res per entendre si em preguntaven alguna cosa.
Però no... resulta que el català no és una de les llengües que es poden utilitzar amb aquest proveidor d'anuncis segons m'han dit amb un correu:

Agradecemos su interés por AdSense de Google. Le comunicamos que, tras
revisar su solicitud, lamentablemente no podemos aceptar su
participación en el programa por ahora.

No hemos aprobado su solicitud por los motivos que le enumeramos a
continuación:

Problemas:

- Idioma no disponible

.... i jo ara que faig?..em queixo?, em busco la vida amb un altre servei?, o haig de renunciar a fer-me ric?.

3 comentaris:

Aida ha dit...

Doncs no deus ser l'únic que s'hi ha trobat, sembla estrany que no s'hagi endegat una campanya de correus massius a google queixant-se d'aquesta icongruència, i és que pots tenir l'interfície en català però ni tant sols et donen opció a posar anuncis en "la lengua del imperio" (reverència, si us plau...).

2teixidor ha dit...

Pos només cal veure que som una reserva d'indios en perill d' extinció i la nostra llengua és menystinguda en molts serveis.

Jaume Pros ha dit...

A mi em va passar igual. Fins i tot vaig escriure fa molt de temps un post parlant d'aquest tema. No sé perquè, vaig tornar a provar i aleshores va colar. I fins avui.

PS. No només no et faràs ric, sinó que pots trigar una pila d'anys a cobrar un euro, al preu que paguen el clic.

Salut!