divendres, d’octubre 10, 2008


Cap de setmana intens (Primera part)

A banda dels actes del Correllengua a Móra d'Ebre, que podeu veure a l'entrada anterior, també hi ha mes coses a fer (i ara no parlo de jugar al Samorost). Voldria fer una miqueta de promoció de dos actes:
Fira de l'Aiguardent a Prat de Comte, per aquells que no heu sortit mai de la circumval·lació de Barcelona, aquesta Fira te lloc a la Terra Alta i aquest any fan la VII edició, reconec que no tinc perdó de no haver anat mai, i mira que m'han parlat força be.L'aiguardent temps enrere era mes comú que ara la Coca Cola, i la meva memòria històrica personal em porta a viatjar a la meva post adolescència, els primers sopars d'amics, que ens podiem permetre el luxe, ja que pagaven els pares d'anar a La Rana Verde, encara que també era The Green Frog, mes que res per que anavem a fer companyia a l'Antonio Moya que hi treballava de cambrer, i per que lluia, no ho podem negar. L'amo era un reconegut madridista, però el seu pernil li perdonava part dels seus pecats. També tenia una botelleta d'aiguardent que portava de casa el seu sogre a Galicia que sempre ens convidava a pendre un txupito, i que sempre amb prudencia li deiem que no, fins que algun agossarat de la colla va donar el primer pas i tots vam patir l'ardor de gola al no voler ser menys. Fins aquí el record personal, si voleu anar, segurament trobareu per allí voltant a l'autor del bloc Alego, i estirà encantat de fer de guia.