dilluns, de juny 04, 2007

Moment publicitat

Se que aquesta no serà una gran aportació a la històra del bloc, però hi ha coses que toquen. És un anunci fàcil, ho hem vist en mils de correus spams amb coses semblants, però ara t'ho fan a la tele i només et surt allò de que cabrons... si és lo que volem, i hem caigut, som la nostra generació i som fruit de la publicitat. A tots aquells que no sabeu qui és l'Orzowei...mala sort.



Va no serè tant dolent i pel mateix preu us deixo l'entrada de la serie.




2 comentaris:

Mani, fill de Mani ha dit...

Gràcies a la vida per fer-me nàixer al moment precís per no veure mai "Orzowei"!! Ho sento Xavi però fa una mica de mania, potser més pena que mania!!! jaja
Xavi que te fas gran!!!

Joana García ha dit...

L'anunci hem fa molta gràcia perquè jo també m'he sentit així moltes vegades, jajajajajajaja. L'altra día a Margalef, estic assegurant al meu company que estaba escalant i un grupet de canalla que arriba al mateix lloc que nosaltres. Un d'ells li diu a una de les noietes que ens observaba: qué, que faràs aquesta vía??. Diu ella: estic esperant que baixi aquest senyor. Juas, juas, juas, diu el meu company: gràcies per lo de senyor!!! Jo, encara rica ara quan hi penso.

Que hi farén, no??