dijous, d’octubre 24, 2013

Red Bull te trenca els ossos

Red Bull va entrar al mercat de les begudes a base de molta publicitat al món de l'esport diguem que diferent i uns anuncis a la televisió amb molta força, saben vendre la marca, el logo i associar-ho al risc.
El risc segurament és un mal us d'aquesta beguda o això diuen alguns que altres, però no entraré ara a jutjar els valors de la beguda, si no penjar un vídeo del que en fa gala la marca d'esports alternatius i molt d'espectacle.
Mai m'he aclarit pujat dalt de dues rodes, vaig perdre l'interès en les bicis quan tenia que passar de les tres a les quatre rodes, vaig haver d'esperar massa entre el tricicle de BUH a poder pujar a la bici del meu germà, quan vaig tenir l'edat que podia pujar-hi, estaven de moda les Panther i no en van voler comprar cap, així que vaig esperar als 18 per tenir cotxe.
Desprès d'esta parrafada, per omplir una mica, us deixo el vídeo que han fet aquesta gent, deu ser veritat que et dona ales i que tenen un àngel vigilant-los. 
Nens i altres no ho intenteu a vostres cases.