dilluns, de juliol 21, 2008

Almogàvers de Móra

La setmana passada, com ja us vaig comentar en el seu dia , va tenir lloc la Festa de les Tres Cultures, o com millor dit Móra Morisca. Des de sempre he intentat participar organitzant actes de l'estil friki, però reconec que com la majoria de la gent del poble, som visitants de la Fira, mes que no participants. Aquest any he tingut l'honor, el plaer, de ser convidat a participar des de dins amb una colla de agerridus almogàvers que malgrat ploure a bots i barrals, van sortir dissabte a la nit a animar la festa, i diumenge a tornar-hi. Omplir els carrers i els mercadals, de so de timbals, gralles i crits de Desperta Ferro. Personalment m'ho vaig passar molt be (això ara sembla una redacció d'un crio de bàsica). No se si voleu que m'enredi a explicar el transfons dels almogavers, però si ho voleu avui no és el dia, en tot cas us deixo un link al bloc que ha creat un tal Josmar, i on s'està encarregant de fer un recull d'informació de la xarxa sobre aquest guerrers que van atemorir a tota la Mediterranea. També podeu veure mes fotos al sempre rebel bloc de l'Alba.Per cert això nomès ha fet que començar, malgrat que la Festa ja ha pasat.Per una Festa del poble i pel poble: Desperta Ferro!!!
Josmar "el calçons curts"


Els abanderats dels almogàvers


L'almogàver mes cridaner i posteriorment afonic


A la de 3, cridem


Senyera al vent


Quina colla...

10 comentaris:

Jordi Alfonso ha dit...

Estoi en ello!!!! encara no l'he vist lo video però és la meva últi ma esperança.......... en fin.
DESPERTA FERRO!!!!!!! cony kina enveijeta sana m'hau donat, l'any que ve m'hi haure d'apuntar.

Anònim ha dit...

Alguns guerrers fan por i tot... ;)S'ho devieu de passar molt bé.

A la citela estan ha dit...

Gracies per lo de Josmar, ma tocat a l'alma... jejeje.

jordi Alfonso, tens un video a la plana del almogavers de mora
http://almogaversmora.blogspot.com

xavi ha dit...

Gracies Enri, ens ho vam passar molt be.
Jordi "Citela", es refereix al video del festival fi de curs de l'escola.
Us porteu un embolic tots dos plegats.

A la citela estan ha dit...

ah bueno.. yo tot lo que sigui fotre cullerada me mola.

Jordi Alfonso ha dit...

Som embolicats de mena......ke hi farem, sino la foto jo la fot ell.... serà per lo de Jordi????

Jo torno a dir ke "Jordi Citela" esta de VIllage People....i de por no en fa....bueno si....peró diferent...jejejejjee esteu tots collonuts!!!!!!!!!!!!!!!!!

A la citela estan ha dit...

ay ay ay!, diu que de por no ne faig.. jejeje...
por te faria veure lo que porto devall dels pantalonets de village people!!!

Jordi Alfonso ha dit...

jajajajajajjaa MACHO MEEEEEN!!!

Xavi ha dit...

Molta boquilla, a veure si haurè de possar dos rombos als post :D

j µ a n l µ ha dit...

Ojuu al careto de la Montse, al fondo a la izquierda, jeje.