dissabte, de gener 23, 2010

Haití

Va aparèixer ja fa gairebé 30 anys a la meva vida, sonava a platja del Pacific i pintures de Gaugain, però la realitat era un altra, situada al Mar Carib un dels països mes pobres, entre els pobres. Ara farà 25 anys vaig acostar-me a la seva frontera en un viatge del qual em queda un dels meus millors amics i una possible novia que mai va ser-ho. Haití va començar a ser noticia a base de cops d'estats i misèries, però quan el record d'aquest país s'anava desdibuixant de la meva vida, torna per colpejar i com sempre que apareix ho fa amb força, la força d'un terratrèmol que ha destorçat Port au Prince.
Lo que un dia era un hospital
en no res es converteix en.

Segurament, imatges com aquesta n'has vist a tota hora i en totes les noticies, però la teva ajuda es necessària en la manera que puguis. Escombro cap a casa i te la demano a:
Fundación NPH. Caja Madrid nº cta. 2038-9254-56-60.000-41.107