
Quentin
Una manera de vestir per homes que ha creat alguna cosa mes que moda: Traje negre, camisa blanca, corbata negra, ulleres de sol a joc.
Una forma de ballar recurrent per bodes, festes majors i altes hores de la matinada : Dos dits de cada ma en forma de V tombada passant alternativament davant d’uns ulls amb mirada perduda.
Un acudit dolent: “Va un tio i li aposta a un cambrer que és capaç de pixar a distancia dins de la gerra, etc....”.
Un passatge bíblic: “Ezequiel, 25-17: El camino del hombre recto está por todos lados rodeado por la avaricia de los egoístas y la tiranía de los hombres malos. Bendito sea aquel pastor que, en nombre de la caridad y de la buena voluntad, saque a los débiles del Valle de la Oscuridad. Porque Él es el verdadero guardián de su hermano y el descubridor de los niños perdidos. ¡Y os aseguro que vendré a castigar con gran venganza y furiosa cólera a aquéllos que pretendan envenenar y destruir a mis hermanos! ¡¡¡Y TÚ SABRÁS QUE MI NOMBRE ES YAVÉ, CUANDO MI VENGANZA CAIGA SOBRE TI!!!”
Un nom per una katana: Hattori Hanzo.
Doncs tot això i molt més li devem a tot un personatge, Quentin Tarantino, casualment avui fa 44 anys, així que si el trobeu pel carrer feliciteu-lo.