dissabte, d’octubre 12, 2013

Revisió

Ja us haureu adonat, lo abandonat que el tinc, ja acostuma a ser massa normal, substituït per altres formes de comunicar-se o per simples silencis.
He aprofitat la post migdiada que tocava avui, per començar a retocar algunes coses del passat, endreçar entrades, canviar etiquetes. La feina està molt endarrerida, però tampoc tinc presa i m'ha servit per recuperar pensaments i coses del passat.
M'he aturat en aquesta entrada, dedicada a tot un personatge que anava pel món ballant, o alguna cosa similar, i m'he aturat a veure que feia  aquest home, i es veu que encara continua. El primer viatge va ser merament per passar-ho be i com que va triomfar va cridar l'atenció d'una marca de xiclets que el va patrocinar. I encara continua robant somriures i passos de ball, allà on va. Llastima que a Síria, encara es tinguin que amagar les cares, les ballarines.