dimarts, de juliol 27, 2010

De 4 en 4

Com que els tenia ganes de penjar i em feia una mica de mandra, fer quatre entrades els pujaré tots quatre de cop per així fem feina, i no sumarem visites sense to ni so, per cert ja son mes de 15 mil que tampoc està tant malament, i aquest any he arribat a fer mes entrades que en tot l'any anterior... estic que em surto. (posar aquí cara de tonto)

Vinga el primer vídeo es un Lipdub fet per la Universita de Vic. Que és un Lipdub? No és la nova edició digital de la mítica revista porno Lib, ni un nou pintamorros. És una vídeo gravat en forma de tràveling, on la gent fa un playback, sense ser famosos, i on es sol mostrar el lloc de feina o d'estudi. La gracia és que surti molta gent fent lo que li roti a veure qui fa la parida mes gran, o els que s'ho curren millor M'atreviria a dir que el vídeo dels U2 Sweetest Thing n'és una mostra, però en el camp amateur el mes famós crec que es va fer a Montreal, però aquest gravat a Vic, te coses força interessants i que tampoc està tant malament lo que es fa a casa.




El segon és lligant amb l'entrada anterior, sobre la cervesa. El vaig trobar donant un click a veure el bloc següent i em va portar a Plugim Constant (aprofito per fer la falca de torn). És l'anunci de la marca mes "Codorniu" de les cerveses catalanes, l'altra li dona mes aviat per fer vídeos amb portes de futbol de la lliga anglesa. L'anunci no deixa de ser la versió light de l'anunci de l'any passat, canviat Formentera per Menorca, i els trios per parelles ben bufones. Ens presenta unes platges de postal, semblen mes de la peli de "the beach" que no de les illes, la pasta que te la gent per anar amb el seu veler, uns estius de somnis perduts al mig de la Mediterrània, molt bonics, molt utòpics, i no pot haver anunci sense cançó que aspira a ser cançoneta de l'estiu pijillu. Fa ràbia de tant bonic que es tot.... però be ens cal una banda australiana per posar-hi la musica.
Aquí el màrqueting ha fet que aquesta banda en la seva pàgina d'entrada utilitzi l'anglès, el castellà i el català. Per desgracia la marca Damm se n'oblida dels seus orígens, en l'etiquetatge i en la presència al mercat.
Lo que hem dit ràbia però potito:



Vinga un altre vídeo, aquest l'he vist al blog de La Llumenera, és un anunci, però curradet, que costa fins i tot saber que anuncien.



I per acabar un toc de somnis, de ràbia i de que amb poques paraules es poden dir moltes coses, malgrat que n'hi ha que no ens volen escoltar. (per cert a la web d'Omnium hi ha penjada un altra versió del mateix vídeo).




6 comentaris:

MARTELL DE REUS ha dit...

Els publicistes de Damm s'han equivocat, hauria tingut més èxit passar dels trios de l'any passat a posar una bona orgia enguany enlloc de la sobada parelleta per la que finalment han posat.

Per cert, és comprensible que el Sr. Damm s'hagi oblidat dels seus orígens ja que sembla ser que té la residència a les Illes Caiman?

Albert B. i R. ha dit...

No lil trobo la gràcia al Lipdub aquest. Em diuen de fer-ne un a la feina i aquell dia em poso malalt. No sóc amant de fer el ridícul. L'últim que has posat, evidentment, el millor de tots!
Els de la Damm semblen els´únics capaços de fer un anunci que enganxi. Cada any han de millorar l'anterior i els suposa un gran repte. No els serà fàcil!

Josep ha dit...

I un Lipdub a la narcosala? I al prostíbul? I al tanateu?

ha dit...

Deu n'hi do els quatre vídeos. Aquí el meu anàlisi.
1.- aixó de LIB de la UVic és una manera barata de promocionar aquesta universitat PRIVADA de manera més o menys, gratuïta. I de pas, els estudiants de periodisme i de comunicació audivisual fan pràctiques. No m'ha aportat res de nou.
2.- La Bibiana Aído no sé que fa a Madrid quan aquest video hauria d'estar prohibit. Per favor n'hi ha per fotre-li un jec de calvots tant a la xica com al xic. Aqeust vídeo vol simular als finals feliços de Disney pero en versió més cool i estiuenca per eterns adolescents. Peró si ens ho mirem per l'altre cantó afavoreix el fet que els psicòlegs tinguin, en un futur no gaire llunyà, una bona clientela.
3.- Aquest anunci nomès s'entèn si ets un friki del Roaller Coaster. Que per cert, és un joc d'ordinador fantàstic de la casa Tycon o Tycoon.(o la gran EA se l'ha empassat?).
4.- A mi més que un espot sobre la identitat (o el masoquisme) català em sembla més aviat un anunci de l'empresa cervesara abans esmentada sobre el Barça.

Queda escrit.

xavi ha dit...

Martell: Potser trobarem les escenes falses, algun dia.

Albert: Et tocarà fer-ho...penjar-ho seria molt dur.

Josep:...potser ho veurem als vídeos de campanya de la Cori, en saps alguna cosa?

Cè: Escrit i llegit ;)

Josep ha dit...

Sé que no volen que la CORI es presenti i mobilitzi abstencionistes i votants en blanc.