dijous, de juny 26, 2008

Crisis d'identitat

Anit l'Aida em va dir que aquest bloc era cada cop mes semblant a un fotolog, però amb vídeos, precisament ara que de vídeos en penjo mes aviat pocs, desprès em va dir que semblava Lo Manicomi, per l'alt nivell de frikisme, que no per l'activitat que aquest home sembla que s'ha pres en serio el no penjar res al seu bloc.
Suposo que en part els blocs tenen força quan son una veu d'opinió o quan son trencadors, o d'alt nivell fotogràfic o ves a saber.
Amb el temps cada cop se menys per que el vaig fer, però em fa gracia anar penjant coses, per molt rares o molt vistes que siguin. No sóc cap crack en nivell de visites, ni de que la gent deixi comentaris a les meves entrades, però algun dia això potser canvia, mai se sap.

2 comentaris:

Aida ha dit...

ei que la meva critica era constructiva... Bé de tota manera gràcies per la publicity. Sort que no has valorat el meu blog perquè allò si que no hi ha per on agafar-ho... :P

xavi ha dit...

jeje, no sóc tant dolentot com et penses.