dijous, d’agost 11, 2011

Viure als abres

Tarzan, segons la visió de Hollywood, vivia dalt dels arbres, i un cop va tenir el suport de la Jane, aquesta li va donar aquell toc femení a les cases que li feia falta. Tom Sayer també tenia una casa dalt d'un arbre i segurament molts quan éreu mes petits, amb un palet, un tros de fusta per aquí un altre per allà teníeu alguna coseta similar a una cabana dalt d'un ametller. Aquesta gent han fet d'un joc d'infants un modus vivendi, o s'han passat una mica.
Us deixo un parell de fotos, però podeu trobar moltes mes i crec que val la pena que doneu un cop d'ull aquí.




Fotos: http://www.collthings.co.uk/

4 comentaris:

Anònim ha dit...

no cal anar gaire lluny, a sant hilari mateix ja pots dormir en una cabana d'alt d'un arbre
http://www.cabanesalsarbres.com/ca

Agnès S. ha dit...

N'hi ha unes que m'agraden més que unes altres, totes originals però no m'acaba de convencer...un dia de vent o tempesta ha de ser...!

De totes maneres molt interessant i curiós, m'has fet pensar que si tinc una olivera i m'i poso una caseta per vire-hi, em poden multar per haver construït un habitatge en un sòl rústic?

xavi ha dit...

@ Pons, crec que vaig veure un documental del 33 o n feien una mica de promo, tot son alternatives.
@ Agnès, alguna va molta por. Et multarien per fer una vivenda sense hipoteca bancaria.

Anònim ha dit...

Bona resposta i bon post, Xavi!
Llàstima que a la nostra estimada Móra, als pocs arbres centenaris que tenim se'ls tingui tan poc respecte i se'ls doni tan valor (a La Sènia ja promocionen los seus olivers milenaris i los porta un munt de turistes. I aqui, que tenim los xiprers de sant jeroni mig oblidats, només esterm pendents de si mos foten lo mamotreto nuclear per a demanar-hi feina. Un cas com un cabàs!