dimarts, de setembre 29, 2009



Gracies Del Toro

Abans de res... aquesta no és l'entrada sobre el mundillo del toreo que havia promès en un comentari al bloc d'en Jaume, però la mandra ha fet que encara no l'hagi escrit, i també una mica de cansament físic i trobar aquell moment de pau per posar-me, en alguns d'aquestos moments que he estat dedicant a diferents aficions meves que van des de el rol, als clicks, a la tele. Ahir mateix vaig passar bona part de la nit mirant una peli, Hellboy 2, i reconec que aquest senyor, el Guillermo del Toro em te guanyat des de fa dies, la primera va ser El Espinazo del Diablo, però també em va encantar mes tard (encara que anterior) Cronos, El Laberinto del Fauno i la primera part de la saga. No diré res de les altres, parlaré d'aquesta, afusella sense vergonya la base de El senyor dels Anells (be del Silmarilion), el passeig per mercat troll recorda Harry Potter fins i tot hi ha un personatge que em recorda molt a C3P0, fa un cameo el Santiago Segura, però malgrat tot és una obra plena d'imaginació, de llums, de personatges màgics i si em permeteu plens de màgia. Parlant de cameos, també surt el seu puny al cartell de les VI Jornades que vam fer fa uns caps de setmana.
De que va Helboy 2? Doncs no importa el cine és art, es diversió, és entreteniment, i fins i tot també te missatge social, encara que no t'ho pensis.M'agrada aquest dimoni, m'agrada com fa cine el Guillermo.
Ara qui vulgui que la miri ;)