dimecres, de maig 06, 2009

Barnaclick'09

Com alguns ja sabeu darrerament, per ser mes concrets des de la Clickània a Montblanc el 12 d'0cubre, m'he aficionat perillosament als clicks de Playmobil, si aquestos ninotets amb els braços rectes i el somriure sempre a la cara. Doncs entrar en el foro dels organitzadors i ja em vaig liar del tot. Tant m'he liat que aquest cap de setmana aportaré, conjuntament amb un parell d'amics (Rohirrim, el viquing de nom impronunciable) , el nostre petit gra de sorra, en un petit diorama. Amb tot aquest tema fas una serie d'amics nous que comparteixes l'afició i hores i hores d'intercanviar missatges, acudits preocupacions, i coses de la vida ha servit per recuperar el contacte, juntament amb el facebook amb un cosí, el Sergio.
Si és que la vida son dos dies i el mon un mocador. Us deixo el cartell de la Fira, i si voleu donar un cop d'ull, allà em trobareu.

1 comentari:

j µ a n l µ ha dit...

Que caña la boa de color rosa de la clicka jeje